Essence 6 new fragrances to love

Binnenkort zal er een blog verschijnen over de nieuwe geurtjes van Essence. De geurtjes zijn erg betaal voor ieder meisje. De geurtjes zijn erg zoet, zelf vind ik ze persoonlijk voor mij niet echt geschikt. Maar ik denk ook dat het door de leeftijd komt en de smaak. Je hebt flesjes van 50ml en 10ml. Het flesje van 10ml is erg handig mee te nemen naar waar je naar toe gaat! Essence is altijd verkrijg baar in de Kruidvat. Laatst ben ik naar een Kruidvat geweest en heb ik een paar geurtjes geroken, niet alle testers stonden in het schap. Dus moet ik komende week nog maar eens naar de Kruidvat gaan en anders naar een ander filiaal. Ik heb een test gemaakt op de site van Essence hier kom je dan achter welk geurtje bij jou past. Alleen ik kom het geurtje wat bij mij zou passen niet ruiken en uitproberen want nou net dat testertje stond niet meer in het schap! Maak ook de geurtest en klik hier!

een reactie

  1. Ik heb zelf lik a new love en ik houd er zó van :) Het ruikt echt heerlijk :)

Leave a comment

